INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, June 24, 2014

ESP, KHASIAT DAN TESTIMONI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Salam semua dear readers,

Nak bercerita pasal ESP, juga antara hot selling product Shaklee. Demand mmg tinggi lar utk Esp ni.




KHASIAT ESP & KENAPA RAMAI SUKAKAN ESP

  • ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
  • ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
  • Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak
  • ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  • Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  • Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur
  •  Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
  • Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati














Antara fungsi Esp bila digabungkan dengan Set Shaklee yg lain.
 






Testimoni pengguna Esp

Testimoni 1 

AKAK NI DAH UMUR 40++..MASALAH KULIT WAJAH YG DIHADAPINYA KADANG KALA KULIT MUKA MENJADI KERING,WARNA KULIT XSEKATA,DAN ADA GAK MENJADI BLACK HEAD/WHITE HEAD...SKRG SEMUANYA TIDAK ADA LG DGN PENGUNAAN ESP+LECTHINE+ALFAFA+HERBALAX...DIA AMBIK SET NI HANYALAH UTK MENGURUSKAN BADAN TP EXTRA BONUS YG PENGGUNA DPT KULIT WAJAH YG BERSERI2X SELEPAS PENGUNAAN 1BLN ESP..TAHNIAH KAK Nazlin Ayuni SBB BERJAYA MENGEMBALIKAN WAJAH SEPERTI UMUR LINGKUNGAN 20++ JER..:-)






 

Testimoni 2
 Parut jerawat pudar, kulit lebih anjal


Testimoni 3
Parut jerawat beransur pudar, kulit semakin cerah


Testimoni 4






Stretch mark berkurangan





Testimoni 5
Membantu mengurangkan jalur jalur hitam dan bintil² di leher

 

Nak tau mcm mana nak minum Esp ni?

Mcm saya, saya lebih suka campur dengan 100ml fresh milk bersama 1 sudu besar Esp dlm shaker, shake (supaya larut), dan minum. Enak sungguh, sumpah. Buat pengalas perut juga.






Kalau anda:


  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

 


Boleh contact saya Puan Nur 




NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


 
 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER
 


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI



 










* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR