INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, June 12, 2014

COMBINATION OF VITA E DAN VITA C

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Adakah anda punya masalah kulit? Shaklee mempunyai banyak Set kulit dan kecantikan yg terbukti keberkesanannya berdasarkan testimoni² pengguna itu sendiri.

Simple rules utk keberkesanan product Shaklee, tak kiralah set apa
  • makan product Shaklee dengan KONSISTEN, bila dah abes, continue order dan consume berterusan
  • pengambilan air masak 3liter sehari jangan diambil remeh yer.
Jeng jeng jeng.. testimoni kegunaan vita c juga vita e complex je.

Jom kita baca testimonial beliau

"Nak share testimoni diri sendiri dulu. Saya telah mengamalkan Shaklee consume selama 3 bulan dan hasilnya sangat ketara. Gambar testimoni tidak edit dan kesemua gambar di atas original. Masalah jerawat dapat di atasi dengan baik.sekarang tgh focus masalah parut2 yang tinggal kesan daripada pimples before this. Vita C dan Vita E juga mencerahkan kulit muka saya. Sejak mengamalkan shaklee pimples tidak naik keterlaluan dan akan naik pimples masa datang bulan sahaja. alhamdulillah dah dapat kulit yang licin dan tidak berkerutu lagi. Thanx shaklee"





Nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai? Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member?? Join saya, hanya bayar RM65, saya sponsor RM10.
 

Jom join team Shaklee kami. Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.  

 

 KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER


 

 






 
 
 
Saya Nur, sedia bantu anda. 





"There is no price for health
Prevention is better than cure"
  




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR