INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, June 19, 2014

TAK KENAL MAKA TAK CINTA

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Mesti selalu dengar "TAK KENAL MAKA TAK CINTA".



Samalah jua dengan product Shaklee. Kalau anda tak kenal, mmg mcm mcm komen negative yg anda nak cakap.


Ramai yang kata "mahal lar product Shaklee ni"


Tapi berapa ramai yg tahu bahawa product Shaklee ni tahan berbulan bulan??

Kalau dibahagi kosnya, sebulan alahai, mmg berbaloi dengan keberkesanannya tu.




Badan kita ni bukan mcm Alien yg boleh ganti ganti, yg ada spare part, yg dah kalau kena potong, leh tumbuh balik.

Jangan terlampau berkira utk kesihatan. Pernah dengar "prevention is better than cure" tak?



Kalau anda 


  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

Boleh contact saya Puan Nur






NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN



KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR