INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, June 19, 2014

INFO


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Nak share sikit info dr upline shaklee, suka nk share benda baik ni..

"Saya jumpa seorang pesakit kanser tadi. Beliau amalkan semua vitamin Shaklee utk recover dan alhamdulillah dia sedang recover walaupun sblm ini beliau dah stage akhir kanser. Banyak tips saya dapat hari ini. Syukur ilmu Allah itu luas."

Shaklee bukanlah penyembuh tetapi ia hanya perantara untuk manusia berusaha mendapatkan kesihatan yang baik.

Segalanya datang dari Allah. Tapi kita tetap perlu berusaha untuk mendapatkan kesihatan yang baik, banyakkan berdoa, tawakal dan yakin. InsyaAllah dipermudahkan.









KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI






Kalau anda 

  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

Boleh contact saya Puan Nur









* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.











No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR