INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, June 17, 2014

MASALAH KULIT


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Banyak betul testimoni pasal product Shaklee ni kan khususnya utk permasalahan kulit.



Set budget Kulit yg harus ada, andainya anda tiada budget utk beli Full Set D adalah terdiri dari:
  • Vita E
  • Vita C

Apakah fungsi kedua dua product tersebut?

Vita E
  • Memperbaiki parut
  • Mengurangkan jerawat
  • Memulihkan tekstur kulit
  • Memberikan ton muka sekata
  • Mengurangkan kedut dan garis halus








Vita C
  • Membentuk kolagen
  • Mencerahkan kulit
  • Menghilangkan kedut
  • Menghilangkan jeragat
  • Merawat kulit kasar dan kering




So berapa harga Set ni?? Jangan terkejut, harga pasaran set budget ni  :
  • RM241.50
  • Tahan 3-4bln

Mahal?? Nanti dulu, cuba bahagi RM241.50 dengan 4. Baru dlm RM61 sebulan!!
Nak kulit cantik kan?? Takkan sanggup beli product cap ayam kat kedai tepi jalan tu yg :
  • tak tau mana datangnya
  • dikhuatiri kandungannya dan kehalalannya
  • was was akan ke originalitinya
  •  tak sure berkesan ke tak sebab takde testimoni
  • tiada tips pemakanan


Nak murah lagi? Maka jadilah ahli Shaklee. Aaaa ni mmg banyak kelebihan dia jadi member. Jangan risau kalau nak makan sendiri dan taknak bisness, itu tidak menjadi masalah.

NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


BACA JANGAN SALAH PILIH TEAM SHAKLEE


KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER




KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI






Kalau anda 


  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

Boleh contact saya Puan Nur









* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.






No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR