INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, June 19, 2014

KENAPA PERLU MAKAN SUPPLEMENT DENGAN KONSISTEN

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Kenapa selalu saya ingatkan, makan supplement Shaklee, kena KONSISTEN.  Selalu dengar orang mengeluh

"Lar dah abes kena order ke?"
"Berapa lama nak dapat result dia?"

Saya bagi contoh paling senang lar. 
Nak gigi bersih kita buat apa? Gosok tetiap ari kan? Minimum 2 kali sehari kan. Pernah tak dengar orang gosok gigi sekali seumur hidup pastu gigi dia kekal bersih selamanya??

Haaa tak pernah kan? Dalam citer katun yelah... tapi kita bukan dlm citer katun itu, ini alam nyata!!

Jadi, samalah juga dengan pemakanan supplement Shaklee ni. Nak kesihatan berterusan, pengambilan pun kenalah berterusan.

Tak boleh lar baru ambik sebulan dua, dah abes, result tak nampak, dah nak berhenti. Yg orang gosok gigi sental tetiap ari pun belum tentu dapat result time tu jugak. Ianya adalah utk penjagaan JANGKA MASA PANJANG. 

Begitulah jua pemakanan product kesihatan Shaklee ni. Utk jangkamasa panjang. Bila dah abes, repeat order. 

Niat pun penting juga:
  • Makan dengan niat, utk jaga kesihatan, dan Allah bagi kekuatan berpanjangan.
  • Buat yg makan set kurus, kalau dah kawin, niat kena betul "nak bagi sedap mata suami memandang". Jangan niat menyerong nak merenyam pakai seksi plak "kalau aku kurus, boleh lar pakai baju ketat ketat, tunjuk kat orang aku dah slim"... aaa niat mcm tu ke laut lar jawabnya.
  • Yg makan set kulit, pun niat nak kena betul gak "mudah mudahan takde lar orang pandang rendah dengan muka aku yg mcm permukaan bulan ni"
  • Yg makan set sendi, niat supaya diberikan kekuatan utk buat kerja, bukan kekuatan utk tambah bini

Itu adalah diantaranya yer.

Yg penting, open your mind, biarlah berfikiran positive. Jgn tgk negative jer yer.


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Kalau anda   


  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

 

Boleh contact saya Puan Nur 





NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


 
 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER
 


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI



 





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
  






No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR