INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, June 24, 2014

DEMAM, SAKIT TEKAK, SELSEMA?

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Cuaca skang panas giler kan?? Masuk umah pasang aircond  atau pasang kipas full blast.

Masuk keta pasang aircond.

Masuk office, aircond lagi.

Keluar jer, panas membahang.

Tekak plak kering dan haus cuaca panas panas ni maka nak pekena air sejuk jelah, pantang nampak ais batu.

In the end apa jadi??
  • Malam start rasa lelangit semacam
  • Nak telah air liur rasa mcm ada lump, sakit tekak bila telan
  • Telinga, idung dah start gatal gatal rasa nak cabut jer
  • Esoknya, confirm, sakit tekak, selsema, batuk dan demam


Seminggu lepas, saya mengalaminya. Betapa tak selesanya bila tak sihat mcm ni. Mulalah teringat, bila Allah bagi kesihatan yg baik.



Tapi nak tau apa? Saya amalkan pengambilan 2 biji vitamin c setiap pagi, nak tau apa, 2 hari lepas pemakanan 2 biji vita C berturut turut, demam, sakit tekak dah tak ada!! Bersin² semua hingus meleleh pun berkurangan dan rasa sihat balik, alhamdulillah.

Jadi buat anda, dicuaca yg panas membahang ni, get ready dengan Vita C,
  •  mengandungi 180biji, tahan 3bulan
  • hanya RM92.50 


Tapi nanti dulu, kalau anda nak harga lagi murah, maka lebih baik jika anda jadi member Shaklee. Dan lagi satu berita baik, jika anda join under saya, hanya perlu bayar RM65 yuran seumur hidup, instead of RM75. Penjimatan RM10!!



Kalau anda:


  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

 


Boleh contact saya Puan Nur 




NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


 
 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER
 


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI



 










* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR