INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, June 14, 2014

CARA JADI MEMBER?


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Ok anda dah baca semua posts saya pasal kelebihan jadi ahli.. antaranya

KENAPA LEBIH BIJAK JADI AHLI

KELEBIHAN JADI AHLI

CARA JADI AHLI DAN KELEBIHAN



Anda nak jadi member utk?
  • guna sendiri dan enjoy member price
  • nak start jana pendapatan dgn Shaklee

1. Yuran keahlian berbayar
Ok steps seterusnya, bergantung pada tempat tinggal anda, anda perlu bank in yuran keahlian seumur hidup ke account saya seperti dibawah

Nurazimah binti Mohd Karim
Maybank 162405087363
Tel: 6013-3417873

  • RM65 jika anda di Semenanjung Malaysia (yuran biasa RM75, saya sponsor RM10)
  • RM75 jika anda di Sabah Sarawak (yuran biasa RM85, saya sponsor RM10)
  


2. Yuran keahlian percuma
Untuk mendapat keahlian Shaklee secara percuma pula, anda cuma perlu membeli produk Shaklee yg bernilai 200UV (lebih kurang RM700)

Selepas membuat pilihan product yg anda bercadang utk beli, bernilai 200UV(lebih kurang RM700), bank in ke account saya (seperti diatas), 
  • jumlah harga barang (pada harga member)
  • RM65 utk keahlian


 3. Detail
Bila payment anda telah masuk ke account saya (sila print screen bukti), saya akan mula register anda sebagai member dibawah team saya. Utk itu, saya perlukan detail anda seperti dibawah:
  • Nama penuh suami dan isteri (jika berkenaan)
  • Ic suami dan isteri (jika berkenaan)
  • Address
  • Tel number
  • Alamat
  • Bank dan account number (utk pembayaran bonus)
  



Jom join team Shaklee kami. Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.  

 Utk keterangan lanjut, boleh hubungi saya, Nur.

 
 
 
Saya Nur, sedia bantu anda. 
Whatsapp : 019-3208744
Call / sms : 013-3417873
Id Shaklee: 1083408




"There is no price for health
Prevention is better than cure"
  




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"
 

 


No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR