INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, June 22, 2014

SOALAN LAZIM

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


SOALAN LAZIM

"Cemana nak meniaga ni kak.. dah ramai jual shaklee ni..."

Rilex, jangan panik, tarik nafas panjang². Jangan risau...jangan panik, kang rezeki pun panik dan lari hehehe.

Ok let say ada :
10 ribu distributor, setiap satu jual 300 Omega
Maknanya 3juta botol omega akan di beli oleh 3 juta manusia

Jadi apa masalahnya yang nak risau tu, rakyat Malaysia ada berapa juta?
26 juta kan. Itu baru Malaysia. Belum termasuk Indonesia, Singapore, Brunei, Thailand, Dubai dsb.

So TAKYAH BEREBUT pun.. dan takyah langgar rules utk LAKU kan product, utk  dapatkan orang beli products.

REZEKI telah tertulis utk setiap dari kita. Kita cuma perlu USAHA utk dapatkan rezeki tu.


Saya jual melalui online facebook sahaja shaklee nie..
Tiap2 bulan ramai ada jer orang yg beli non stop. Alhamdulillah rezeki.

So, alasan alasan seperti diatas tu, hanyalah alasan orang yang
- penakut
- tak berani mencuba
- lebih selesa berada di level yg sama
- malas

Jika diri sendiri pun tak yakin dan tak berusaha utk mencuba dalam bisness... macam mana lar nak berjaya.

Jual kuih 50sen sebijik pun tak berjaya punya sebab tak yakin pada diri sendiri.

Your mind controls you!!

Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan.
Dimana ada alasan, disitu boleh JALANNNN... heheheheh



  


Kalau anda:

  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 


 

 
Boleh contact saya Puan Nur 





NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


 
 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER
 


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI



 









* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR