INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, June 6, 2014

Khasiat Vitamin E shaklee

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Pernahkah anda mengambil Vitamin E? Tahukah anda kepentingan Vitamin E? Masih ramai yg belum mengetahui khasiat Vitamin E kepada tubuh badan kita. Mungkin sesetengah org dah tau yg Vitamin E adalah untuk kecantikan kulit,tapi ramai yg tak tahu selain daripada untuk kecantikan kulit,banyak sangat khasiat vitamin E yg lain. Ramai jugak yg belum tahu yg vitamin E ni jugak dikenali sebagai vitamin cinta,wow..camne tuh..hehe...Teruskan membaca untuk tau lebih lanjut..hehe..


1 biji Vitamin E shaklee bersamaan dengan 8 kg bayam,1 kg benih gandum, 500 ml minyak sanflower dan 500 gm badam..Mampu ke anda nak makan semua tu untuk dptkan Vitamin E?? Kalau jawapannya anda mampu,so jangan amik Vitamin E shaklee..hehe..kalau tak mampu,lu pikir la sendiri..hehe.. ^_^



Apa la khasiat Vitamin E ni ye?..

1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

2. Vitamin E kaya dgn antioksidaan yg dapat mencegah penyakit kanser

3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.

4. Vitamin E dapat menghilangkan masalah parut jerawat, jeragat dan tompok hitam

5. Mencegah penyakit alzherimer

6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan aerola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut strecth mark akan semakin pudar.

7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

8. Mengembangkan salur darah serta dapat menghalang pembekuan darah dr berlaku





Istimewanya Vitamin E Complex Shaklee ialah Vitamin E diperbuat daripada soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E. d-alpha tocopheryl, d-alphaa tocopherol pada soya organik dan minyak biji gandum yang aktif secara fisiologi ini diekstrak dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E lain yang terbahagi kepada alpha, beta, gama dan delta. Kemudian terhasillah Vitamin E Complex yang mengandungi Vitamin E paling lengkap di pasaran.


Vitamin E Complex Shaklee juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap khasiat vitamin E dengan baik, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Selenium yang terkandung dalam Vitamin E complex juga merupakan penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa dan juga kadmium. Selenium juga mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina mata. 


Wahhhh...banyak gilerr lah khasiat vitamin E nih..Vitamin E ni boleh diambil oleh perempuan dan lelaki..Kajian menunjukkan kebanyakan lelaki yang mengambil vitamin E untuk sekurang-kurangnya seminggu akan mengalami tenaga seksual yang lebih baik, libido lebih kuat dan kurang stress dalam kehidupan harian. Selain itu vitamin E membantu meningkatkan kuantiti & kualiti sperma bagi kaum lelaki.

Vitamin E digelar 'vitamin cinta' atas sebab kaitannya terhadap kesihatan seksual. Antara peranan penting yang dimainkan oleh Vitamin E ialah membantu penghasilan hormon estrogen untuk lelaki dan keseimbangan progesteron pada wanita. Ia penting dalam mengawal keinginan, tarikan dan mood seks anda.Vitamin E berperanan sebagai antioksidan yang berperanan memelihara organisma dari kerosakan semasa proses pengoksidaan yang penting dalam fungsi seksual.  Bagi wanita, vitamin E mengurangkan sindrom sebelum had (PMS) dan pre-menopause seperti mood berubah, kekejangan, sakit kepala, depressi dan sebagainya.

Set kecantikan dan Set kesuburan adalah antara set yg mengandungi Vitamin E.




 Testimoni dari pengguna Vita E



Nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai? Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member?? Join saya, hanya bayar RM65, saya sponsor RM10.
 

Jom join team Shaklee kami.
Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.
 
 

 

 

 KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER





 

 

 






 
 
 
Saya Nur, sedia bantu anda. 

Whatsapp 019-3208744 /013-3417873
fb: keluargasihatcantik














There is no price for health
Prevention is better than cure
 
 
 






* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"



~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR